//, Narava, Novice/TOP živila za lepo in zdravo kožo

Strinjamo se, da je izbira kakovostne nege najpomembnejša za zdrav videz naše kože. Vendar je koža tudi ogledalo naše prehrane, zato je poleg ustrezne in kakovostne nege izredno pomemben naš način prehranjevanja. Izbira živil močno vpliva na kakovost in izgled našega največjega organa – kože. V nadaljevanju vam zaupamo, katera živila so tista, ki pomagajo na poti do lepe in zdrave kože.

#Med

Med je naravna sestavina, ki se zahvaljujoč svojim zdravilnim učinkom, že od nekdaj uporablja v kozmetični industriji in predstavlja eno izmed najstarejših sestavin v priljubljeni ženski industriji. Med je zaradi svoje kompleksnosti v kozmetiki izjemno zaželena sestavina, ki jo lahko najdemo tako v linijah izdelkov za nego, vlaženje in učvrstitev kože, kot tudi v izdelkih za problematično kožo. Nahaja se tudi v izdelkih, ki spodbujajo regeneracijo in zdravijo kožo, v izdelkih za čiščenje kože, v milu, šamponih in maskah. Med tudi intenzivno vlaži kožo. Ker je izredno bogat s polifenoli in flavonoidi, spojinami, ki so močni antioksidanti, ščiti celice pred oksidacijskim stresom, enemu izmed glavnih vzrokov staranja kože. Med ima poseben zaščitni učinek na kolagenska in elastinska vlakna, ki so ves čas izpostavljena delovanju prostih radikalov, s čimer se poveča čvrstost in elastičnost kože.

#Kokosova voda

Z vlažilno nego je naša koža navlažena in elastična. Na dan moramo paziti, da popijemo vsaj 8 kozarcev vode. Vodo pa lahko zamenjate s kokosovo vodo. Tako boste telesu zagotovili kakovosten obrok in dovolj elektrolitov, ki jih potrebujete tekom dneva.

#Ribe

Pri izboru rib pazite, da ne izbirate največjih rib. Te vsebujejo veliko toksinov, ki slabo vplivajo na naše telo in kožo. Priporočamo skuše, losos, sardele ali sardoni. Losos je bogat z omega 3 maščobnimi kislinami, ki tvorijo zaščitno membrano okoli celic telesa. Ker se membrana krepi, lahko celice zadržijo več vode, koža posledično izgleda lepša in mlajša. Manjše ribe so bogate z zdravimi maščobami in omega 3 maščobnimi kislinami, delujejo protivnetno in pomagajo na poti do lepe in zdrave kože.

#Rastline in začimbe

Dodatki, ki jedem, v katerih uživamo, dajejo odličen okus. Pa ste kdaj razmišljali, kaj vsak izmed njih predstavlja za vašo kožo? Večina začimb slovi s svojimi protivnetnimi lastnostmi. Nekatere rastline koži dajejo elastičnost. Kaj pa cimet, ki ga tako obožujemo? Ta je bogat z antioksidanti, še bolj kot borovnice. Deluje na ravnovesje sladkorja v krvi in hkrati preprečuje staranje kože, saj je glikacija eden ključnih procesov, ki povzročajo staranje kože.

Si želite sijočo kožo?

V vsakodnevno prehrano vključite – ORIGANO, CIMET, ČESEN, INGVER.

#Beljakovine in aminokiseline

Živila na osnovi beljakovin so za kožo idealna. 9 aminokislin, najdenih v različnih vrstah beljakovin, ki pomagajo pri proizvodnji kolagena. To pomeni mladosten videz in sijaj. Živila kot so oreščki, ribe in govejo meso, so bogat vir aminokislin, ki povečuje nastanek kolagena. Ne jeste mesa? Potem v prehrano umestite fižol, ki je bogat vir aminokislin.

#Vitamini

Vitamin A in C sta ključna vitamina zdrave prehrane, ki kožo ščitita pred sončnimi opeklinami ter preprečujeta uničevanje kolagena. Vitamin E je močan antioksidant. Pomaga pri zmanjševanju gub, nahaja pa se v rastlinskih oljih, sadnih jedeh, semenih, oljkah in v špinači. Vitamin E preprečuje dehidracijo in nastanek gub.

Imate težave s podočnjaki in zabuhlostjo?

Da bi s telesa odstranili prekomerno tekočino, v prehrano vključite naravne diuretike kot na primer peteršilj. Hitri trik? Skuhajte si čaj s peteršiljem, vanj potopite vatirano blazinico in jo nanesite na predel okoli oči ter pustite delovati 10-15 minut.

#Temna čokolada

Se spomnite, ko so nam naše babice namesto mlečne čokolade kupovale temno čokolado s 70 % kakava? Nad tem običajno nismo bili preveč navdušeni, a je to zagotovo bolj zdrava izbira.

V čem je skrivnost? Kakav je bogat z antioksidanti, s flavanoli. Ti so odgovorni za vlaženje kože in za zaščito pred UV žarki, hkrati pa vplivajo na prekrvavljenost kože. Izgovorov za uživanje v temni čokoladi sedaj ne potrebujete več.

#Oreščki

Tem okusnim dobrotam lahko rečemo kar »naravna čokolada«. Z njimi se posladkamo in nasitimo. Vsebujejo esencialne minerale in vitamine, ki pomagajo koži, da je mladostna in gladka. Vsebujejo vlažilna rastlinska olja, ki kožo navlažijo in nahranijo ter pomagajo zapolniti gube. Olje makadamije spodbuja proizvodnjo kolagena in se učinkovito bori proti prostim radikalom. Orehi so bogati z omega 3 maščobnimi kislinami, delujejo protivnetno in pomagajo pri rdečici.

#Jagodičevje

Kje je obrambna moč kože? V antioksidantih! Anthocyanin je pigment, ki je odgovoren za živahne barve najljubših jagodičastih sadov kot so borovnice, jagode, brusnice, robide in maline. Odgovoren je za zaščito kože pred prostimi radikali, kar pomeni, da jo ščiti pred prezgodnjim staranjem.

#Zeleni čaj

Zeleni čaj je pravi dar narave, ki je pogosto odličen nadomestek kave. Bogat s kofeinom s svojim grenkim okusom predstavlja odličen začetek dneva, posameznike prebudi v nov dan, ki ga začnejo polni energije. Bogat je z vitamini C, E, B2 in beta-karotenom ter folno kislino in je odličen za nego kože. Znano je, da deluje proti toksinom in prostim radikalom, ki povzročajo staranje kože.

#Avokado

Zeleno sadje, bogato z vitamini in minerali, predstavlja popolno živilo za zdravo kožo. Verjeli ali ne, avokado vsebuje več kalija kot banana! Umestite ga v svojo vsakodnevno prehrano in zadovoljni boste s svojo linijo, saj spodbuja izgubo maščob, hkrati pa poživi kožo. Kako? Avokado je namreč bogat z vitaminom E, ki mu rečemo tudi vitamin večne mladosti in lepote.

ENOSTAVEN NASVET ZA ZDRAVO KOŽO - Smoothie za lepo in zdravo kožo

Sestavine:

kozarec zelene zelenjave po izbiri

250 ml hladne vode

50 g zamrznjenih malin

50 g zamrznjenih jagod

50 g zamrznjenih borovnic

50 g brusnic

Pol kozarca oreščkov po vaši lastni izbiri

Sestavine dajte v mešalnik in mešajte tako dolgo, da dobite gladek in gost napitek. Uživajte v zdravi in negovani koži!

2018-03-26T06:34:20+00:00

Komentirajte